Upravit stránku

Správně vedené účetnictví je podmínkou jakéhokoli úspěšného podnikání. 
Kvalitní účetní služby vám dávají jistotu, že jsou vaše daně v pořádku 
a že máte přehled o ekonomických výsledcích své firmy. K perfektnímu vedení účetnictví jsou zapotřebí zejména:

  • dobrý a spolehlivý účetní specialista
  • výkonný účetní software
  • schopnost a ochota porozumět hospodaření vaší firmy 

Už 15 let vám společnost AT Consult nabízí tohle všechno ve špičkové kvalitě a k tomu ještě jednu zásadní věc: přátelské jednání a absolutní otevřenost vašim potřebám.

Vedení účetnictví v AT Consult šijeme každému klientovi na míru 

Jsme dynamická firma a disponujeme velkou flexibilitou. Účetnictví vám můžeme udělat na klíč od začátku do konce, takže se nebudete muset o nic starat. Můžeme vám ovšem také poskytnout jen část našeho know-how, například software nebo dílčí služby typu účetní závěrky apod. V neposlední řadě je vám k dispozici také náš poradenský servis v oboru účetnictví a daňové problematiky.

Své služby poskytujeme v Královéhradeckém Pardubickém kraji, stále více se však prosazujeme také na území hlavního města Prahy. K vedení účetnictví, jemuž se dříve říkalo účetnictví podvojné (účetní princip, kdy každá hospodářská operace vstupující do účetnictví vyvolává změnu vždy na dvou účtech - na jednom účtu na straně Má dáti, na druhém účtu na straně Dal) využíváme specializovaný program Money S3 od společnosti Cígler software, a.s.

Hlavní přidanou hodnotou vedení účetnictví od AT Consult však zůstávají naši specialisté a naše zkušenosti. Nejenže odvádíme solidní práci, ale za ta léta jsme se v tomto oboru naučili jednat rychle a rázně. Jsme například schopni zastupovat vás v jednání se státními a dalšími institucemi – např. finančním úřadem, celním úřadem, OSSZ, zdravotními pojišťovnami atd. – a tím vám ušetřit spoustu starostí, času, peněz a ostatně i (znáte úřady) nervů.

Hodnoty účetnictví AT Consult, o něž se můžete opřít

Kompletní nabídka služeb poskytovaných v rámci vedení účetnictví

  • vedení hlavní knihy, účetního deníku a analytické evidence
  • evidence závazků a pohledávek, saldo, evidence majetku
  • zpracování bankovních a pokladních dokladů, kontrola úhrad
  • tiskové a přehledové sestavy
  • závěrkové operace - uzavření roku stávajícího, navedení počátečních stavů
  • zpracování účetní závěrky - výkaz zisku a ztrát, rozvaha a příloha k účetní závěrce
  • kompletní cash flow
  • sestavení daňového přiznání k dani z příjmů
  • zpracování daňového přiznání k DPH a povinné evidence
  • vedení záznamní povinnosti k dani z příjmu a ostatním daním
  • úspora času, peněz a ostatně i (znáte úřady) nervů.
Nahoru